AROUND US THIS WORLD'S IN A HURRU


Nu har jag börjat skolan igen. Har flyttat och allt. Känns konstigt att gå i tvåan.
Se alla nya människor som tagit våran plats. Men kanske får man lära känna nån ny människa, det är alltid trevligt. Idag har vi haft svenska för första gången i gymnasiet. Sen hade vi typ visning för ettorna, hade lite mentorprat på morgonen oxå, sen har vi inte haft nåt mer idag! På kvällen var det ett litet möte om boendet och sen badade vi! Men jag blev iputtat med handduken på mig. Hade bara den, så det blev lite knivig situation. Men Unni var snäll och lånade ut sin, så det gick bra ändå. På kvällen hade jag, Alex och Unni tjejkväll med äpplen och te och musik. Mysmys.


Kommentarer
Postat av: Becca- Mitt liv på Cypern

Lät mysigt:)

Vilken linje på gymnasiet går du?

2010-08-24 @ 14:30:42
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Elin

Hallåj! Jag använder för det mesta en Canon EOS 1000D, den är superduper bra. Rekommenderar den verkligen!

Jag har Adobe Photoshop Elements 0.8.

Kram!

2010-08-24 @ 19:49:27
URL: http://elvelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0