WATERMELON SHAKE

Liknar den som jag drack typ 24/7 i thailand. Och kommer dricka när jag åker dit nästa gång! Efter mitt tandläkar besök imorse gick jag till ica och tröstköpte en vattenmelon. Haha. Jag har tydligen hål i en av visdomständerna. Här visar jag hur man gör. Inte svårt, men roligt att tipsa liKzZom! Blir ca 1 liter smoothie.
Du behöver:
En mixer (eller i mitt fall en matbredare, då kan man inte krossa is i den)
En liten vattenmelon (ca 1-2 kg)
Massa, massa is,
Ett glas, eller mugg. Jag  återanvände en mugg från när jag köpte en smoothie på Barista. Diskade den innan bara.

Kommentarer
Postat av: johanna :)

Fin blogg ! :D mums , ser väldigt gott ut ! :D ska nog testa att göra den nån dag :) hihhi (:

2010-08-14 @ 20:35:26
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0