DAG 3 - MINA FÖRÄLDRAR

Mina föräldrar, my folks! De är de finaste man kan ha. Jag menar det. Jag har världens finaste mamma, pappa och plusmamma. Ni förstår säkert att mina biologiska föräldrar är skilda. De gjorde det när jag var 6-7 år. I början växlade jag och min syster med att bo hos mamma och pappa varje vecka. Nu bor vi mestadels hos mamma. Eller ja, jag bor ju här uppe på skolan på vardagarna, och när jag är hemma är jag ju mycket hos Edvin också. Men åter till mina föräldrar! De har humor, man kan prata med dom och känna att man kan vara sig själv och de är jättefina föräldrar.


Kommentarer
Postat av: MALLAN!

Jaaa jag tycker verkligen vi ska ta en fika eller kanske bara en mysig filkväll! Hör av dig när du har tid!:D<3

2010-12-15 @ 20:36:18
URL: http://msamstad.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack gumman,du är det finaste man kan ha du med, jag älskar dig. Puss

2010-12-17 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0