DAG 11 - MINA SYSKON

Jag har ett syskon, en lillasyster på snart 16 vintrar. Vi två kan monga oss riktigt mycket tillsammans. Jag retar henne ofta, och hon säger att hon inte tycker om mig och att oftast är konstig. Hehe. Men jag vet innerst inne att hon verkligen älskar mig. För när jag åkte upp och skulle börja här på nordvik så berättade mamma att Elin, min syster hade gråtit hela vägen hem efter att de släppt av mig. Hon vill nog inte visa det för mig, men jag är viktig för henne. Och hon är såklart viktig för mig med. Klarar mig inte utan henne, min fis!


Update! Jag har gjort fel i min ordning. Kollade nån annas lista istället för min, av ren lathet när jag skulle skriva dag 5. Tydligen så hade denna person en annan ordning. Jag tar dag 5; vad är kärlek ikväll eller i bilen hem ikväll, för vänner, nu har jag jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0