DAG 7 - MIN BÄSTA VÄN

Jag kan väl inte riktigt säga att jag har en bästa vän. Jag bor ju uppe på Nordvik och när jag flyttade dit tappade jag mycket kontakt med mina kompisar hemma, tyvärr. Mina bästa kompisar uppe på Nordvik är nog Alexandra, Unni, Simon, Victor, Martin. De är dem som jag skrattar mest med. Även Björn, som tog studenten i våras. Mina bästa vänner hemma är min syster och Edvin, min pojkvän. Men det finns många fler som jag ser som några av mina bästa vänner. T.ex Malin och Micaela som jag har börjat tagit kontakt med igen. Kulkul. Andrea, Lisabet och Linnea är några som jag hade bra kontakt med förut. Vi var lite av ett järngäng! Men nu träffas vi inte längre, nästan inte alls. Anders är väl den hemifrån som jag har bäst kompiskontakt med. Vi träffas nästan varje helg och tar en fika.
Så ni kanske märker, jag har ingen riktigt bästa vän. Jag har många riktigt bra vänner. Och det är jag riktigt nöjd med :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0