20:24


Bjuder på en gammal bild från Barista eftersom att jag inte tog med mig kameran idag! Ska köpa en ny när augustilönen kommer. Efter jobbet idag hade jag så tråkigt så jag visste inte om jag skulle dö eller leva. Haha. Där överdrev jag regält. Jag ringde Anders och frågade om han hade lust att träffas på stan en sväng! Så jag klädde på mig normala kläder och slängde iväg mig på moppen för en 1½ mil lång resa in mot stan. Inne i stan kollade vi runt, gick till myrorna och kollade in nyheter. Sedan gick vi såklart till Barista. Jag tog min sommarfavorit, smoothie med hallon och melonsmak. Underbart gott. Men hurreni. NU ÄRE HELG!

Kommentarer
Postat av: Michaila

Sv. Aa okej :D bor du i England själv nu eller?:P Aa det är ju inte helt fel ;)

2010-07-23 @ 22:02:09
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0