I HEARD OF A GIRL

Känner mig riktigt ofräsch nu. Har inte duschat idag, håret är liksom fett och struligt, tröjan luktar inte mysigt och mina naglar är långa och är halvmålare. Jag har inte rakat benen eller noppat ögonbrynen. Fy skäms Emma! Så därför när jag kommer hem nu så blir det till att duscha och försöka hitta nån lack och fil och fixa till naglarna. Sen när jag kommer hem till mamma så är det första jag ska göra att ha spakväll á la Emma♥ Det innebär:

♦Noppa och måla ögonbrynen
♦Peela ansiktet och ansiktsmask
♦Peela benen och raka dem
♦Inpackning i håret
♦Långt bad med schamponering och levande ljus, maby en tidning och musik
♦Fotfix: skrubba, klippa naglar och måla
♦Manikyr: måla, klippa och fila
♦Efteråt borsta och platta håret, i med serum
♦Kanske sminka mig

Finito! Beroende på vad klockan är efteråt så ska jag nog ut och fota med syster eller sitta och dricka te och lyssna på min spotifyspellista: sommar 


Kommentarer
Postat av: jennifer westling

sv: det blev jag också :)

2010-07-31 @ 01:03:21
URL: http://jenniferwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0