Veckorna går snabbt!

Shit va tiden går fort! Har inte bloggat på över en vecka. Halloween var iallafall lyckad, klädde ut mig till superwoman! Efter att Johan åkte hem har vi tagit det lugnt. I veckan har jag gått i skolan mån-ons så det har tagit upp all tid. I torsdags kom Dannys mamma förbi på middag och Anne kom sedan över på fika. En mysig torsdagskväll helt enkelt. I fredags tog jag en sväng på stan i Malmö för mig skälv för att hitta julklappar, men hittade inget speciellt. På kvällen myste vi framför tvn med kebabsallad. I går gick jag, Danny, Helma, Renee och Anne på emporia hela dagen och på kvällen hade vi mexikansk kväll hos Renee och Petter. Det blev margaritas, äkta taco och massa musik och lite spel. En lyckad kväll! 😊





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0