Välkommen till min nya blogg 2010

Ett nytt år ska väl betyda förändringar, inte sant? Därför börjar jag nu med en helt ny blogg här på blogg.se

♦Jag skiter helt enkel i min tidigare blogg (den som jag ville ha stor och få många besökare i)
♦Jag skiter också i min devote blogg. (den som har krånglig design och konstig stilmall)

I denna blogg skriver jag inte för att tjäna pengar eller för att få många besökare. Jag skriver när jag känner för det och för att mina kompisar ska få något roligt att läsa. Men bara för att det är så, betyder inte det att jag inte tar emot gulliga kommentarer från andra bloggare eller bloggläsare!

Dessutom är shlemma lite fränare namn. Hehe


Kommentarer
Postat av: Lisabet

bra det Emma! det är ju shlemma du heter igentligen så ;)

2010-01-02 @ 13:51:06
URL: http://lisabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0