Mitt 2012

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, flyttade hemifrån, började på universitet och allt som har med det att göra. 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte om jag hade några så svarar nog nej på den. Hehe
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2012?
Ja det blev dom :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja
5. Vilka länder besökte du?
Danmark, om det räknas :)
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Nej jag har det jätte bra
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
7 mars då jag och Danny blev tillsammans , 3 september då jag började universitet, veckan då jag och mamma var i Malmö. 
8. Vad var dina största framgångar 2012?
Mina betyg, flytten och att jag kom in på SLU.
9. Största misstaget?
Att jag litade på folk som absolut inte förtjänade det. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope
11. Bästa köpet?
Massa saker till lägenheten. 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och hyra!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Danny <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Vet faktiskt inte. Har lyssnat väldigt lite på musik i år. Men kanske studentlåtarna ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Mest gladare men hade en perid i somras då jag var väldigt besviken.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat kanske. Har varit lite lat. Haha
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Anpassat mig till andra
18. Hur tillbringade du julen?
Hos farmor och farfar på förmiddagen och sedan hemma med mammas del av släkten. Danny firade med oss och på juldagen var jag hos Danny och firade holländsk jul. Jätte trevligt!
19. Favoritprogram på TV?
Allt på sexan. Typ family guy, simpsons, 2 and ½ men. 
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja
21. Bästa boken du läste år 2012?
Har typ bara läst kurslitteratur. Usch. Läste dock sista twilight boken i våras. Den var ganska bra!
22. Största musikaliska upptäckten?
Dannys musik kanske. Hehe :) 
23. Något du önskade dig och fick?
Lägenheten, att jag kom in på SLU. 
24. Något du önskade dig men inte fick? 
Nej det tror jag inte.
25. Årets bästa film?
Äsch jag vet inte. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Gjorde sorbet, badade badkar och firade med släkten :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja kanske det. Men hade ett riktigt roligt år. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Samma som förra året. Enkel. lite smycken, skinn, stickat, converse. 
29. Vad fick dig att må bra?
Min älskling <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen tack. Har världens snyggaste kille <3
31. Vem saknade du?
Gamla vänner, Trixan
32. De bästa nya människorna du träffade?
Danny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0