18:03

Sitter vid datorn medan älskling gör i ordning middag. Idag har vi varit ner på stan och kollat runt. Fixade periodskort för buss för mig, eftersom det inte går att cykla nu. Ska börja med det om en månad ungefär :) Det betyder att jag kommer spara in ca 525 kr i månaden. Gött! 
 
Vi fikade på waynes också. Jag som ska vara nyttig. Men drack te och åt en kanelbulle så det var ingen stor synd. Ska gymma ikväll så tar igen det då! 
 
Just ja! Jag köpte min första LP skiva här om dagen. Håkan Hellström live på way out west. Snart kommer min andra LP på posten, Håkan Hellström samlade singlar. Ska bli snyggt att ha dem på en tavelhylla på väggen i sommar i Sundsvall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0