Vad som hänt sen sist

Sen vi kom hem från Östersund förra helgen har det hänt en del. I måndags åkte jag och pappa till farmor och farfar för att fika, sedan fick jag skjuts hem för att ta hundarna på en promenad ner till Wii och mormor. På kvällen var jag, mamma och Helena på Biteline för att äta tacobuffé och kolla på gif match. Avslutade middagen med mjukglassbuffé, mums!
 I tisdags åkte jag, Simon och Björn upp till Nordvik för att hälsa på. Vi tog bl.a en tur med kanoten, spelade biljard, pingis, käka lunch i skolmatsalen, drack kaffe med vår gamla idrottslärare Anders. Kul att träffa gamla lärare! 
I onsdags tog jag en tur på birsta för att köpa lite julklappar. Köpte även fika och tog med till mina arbetskompisar på Plantagen. Stannade där och snackade en stund med dom. Mysigt! På kvällen blev jag bjuden på middag hos pappa och Kerstin. Kvällen blev tidig eftersom jag skulle hem och fixa det sista med julklapparna. 
På torsdagen tog jag och pappa en lunch på ögrillen innan vi åkte iväg till farmor och farfar för en hejdå fika. Kl 14 gick mitt tåg hem till Lund. 
I fredags åt jag och Danny lyxig ceasarsallad och gick senare på kvällen på bio, vi såg Everest och den var faktiskt riktigt bra! 
I lördags tog vi en fika på Inkognito, premiär för både mig och Danny. Ett riktigt trevligt fik som vi kommer besöka många gånger till! På kvällen åt vi god mat, drack drinkar och åt ost och kex innan vi stack ut på stan. Det slutade med att jag, Anne och Lovisa stack till Kb i Malmö. Kom hem runt 5 tiden så var rätt seg igår! Hehe. Stack ändå till Emporia i går med Anne, men båda var sega så vi var hemma rätt snabbt igen. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0