DAG 6 - MIN DAG

Den här dagen har varit jättebra! Kom iväg med syster vid 12 nån gång efter att ha vaknat vid 10 och sedan slöat bort en del tid på ingenting. Var nere i vi runt halv ett eftersom det var snöstorm och skit, tog lång tid att gå. Tog bussen till stan och vi träffade Anders där. Vi gick runt och shoppade och jag hittade en pilot skinnjacka för 25 spänn, ett par nya skitsnygga skor och en ny kofta på gina tricot. Efter shoppingen landade vi på barista där vi käkade quesadillas. Tog en chai efter maten också eftersom vi satt där ett tag.
Efter middagen och fikat sa vi hejdå till Anders och sedan gick jag och syrran upp till bion och såg: the next tree days. Bra film faktiskt. Filmtips för hemmakvällar! När jag sedan kom hem från bion kollade jag på en dokumentär om konstiga växter med extrema och underliga levnadssätt. Alltid lika intressant... Nåt min klass kanske borde se. Jag går ju faktiskt trädgård! :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

du måste fråga innan du tar mina bilder och du MÅSTE skriva att dom är från min blogg när du gör de :(

2010-12-27 @ 20:18:28
URL: http://sweetaboutelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0