AND SO THE LION FELL IN LOVE WITH THE LAMB


Ibland blir jag så irriterad på mig själv. Jag hade nyss gjort ett fint och prydligt inlägg och så ska jag kolla på lite andra saker på internet; så jag öppnar en ny länk. Och sen när jag ska tillbaka till den här så klickar jag på tillbakaknappen? Hur dum får man vara!?!. Aja, gjort är gjort.
Släkten har nyss åkt hem. Så jag har haft tid att knäppa lite fräna foton till inlägget. (se ovaaaaaan) Och typ inget mer. Sitter och lyssnar på musik på spotify och latar till mig efter tårtbiten. Men imorgon ska jag åka iväg och simma så att jag får bort lite onödigt fläsk och kanske får lite muskler istället (y)

Kommentarer
Postat av: Lisabet =)

Simma! Det är bra, vart då, på Alnö?

2010-01-07 @ 08:25:05
URL: http://lisabetty.blogg.se/
Postat av: Alex

Snyggt! :P

2010-01-09 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0