BUT EVERYTHING MEANS NOTHING IF I AINT GOT YOU


HejsanHejsan i lingonskogen. Har haft psykologi idag. Det var faktiskt ganska intressant.
Pratade om detet, jaget och överjaget. Det var min enda lektion och den slutade runt 10. Haha den var väldigt kort för den började ca 20 i 9. Det var meningen att den ska vara till 11.20 men det är nåt knas med lärarens planering så vi ska tydligen få sluta tidigare varje gång eller vara lediga nån gång då och då på fredagar! Jag städade rummet och packade och sedan åt jag lunch och sen bar det av till kära sundsvall!

Gick till barista med Andrea och mötte sedan upp Lisabet där. Vi satt och pratade till ca 4. Sedan skulle Andrea gå så Lisabet och jag gick till hemköp och köpte lite godis, det är ju faktiskt fredag! Nu har jag nyss ätit en jättegod middag och ska lyssna på musik och typ prata på msn, kolla facebook och sånt. Sen kanske det blir en film med familjen som avrundar kvällen. Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0