DU SÄGER ATT KÄRLEKEN ALDRIG HAR TID FÖR DIG.

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag! t.ex att jag flyttade upp till nordvik själv
2. Höll du några av dina nyårslöften?
japp, att blogga bättre. Och jämfört med 2008 så var jag faktiskt duktig 2009 :D
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar förra året?
Nope
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej 
5. Vilka länder besökte du?
England! <3
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Det tror jag faktiskt inte. Hade ett bra år. Men ett jobb hade ju inte suttit fel
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Typ kvällarna när vi grillade bananer, haha och gatufesten och första veckan i skolan och lite sånt på skolan liksom. Vardagskvällarna blir så mycket rikare när man är här.
8. Vad var dina största framgångar 2009?
Betygen tror jag. Och att jag tog beslutet att flytta bort själv till en plats där jag inte kände nån. Jag stolt över mig själv av det.
9. Största misstaget?
Vet inte riktigt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Endast förkyld några gånger.
11. Bästa köpet?
Kameran och vinterjackan måste jag säga! Det vart ju så grymt kallt på jullovet och kameran har sparat alla fina sommarminnen!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nöjen, kläder och baristafik tror jag ;D
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Säger som carro. Alla på skolan gjorde mig glad. Och mina nära i s-svall så klart.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Svennebanan helt klart, haha, kanske sexy fish, i am not a whore, macarena!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Men 2010 blir bättre. Våren på Nordvik kommer bli super!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgicks med familjen. Det har varit dåligt med det. Speciellt nu på hösten och frammåt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Göra impulsköp. Hata sånt!
18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min familj hos mamma halva dagen fram till 3. Sedan hos farmor och farfar med pappa, farmor och farfar, cissi och jocke. Och sedan en sväng hos kerstin med familj runt 9. Sedan en stund hos grannarna. Avslutade kvällen med en promenad vid 12.
19. Favoritprogram på TV?
Typ gossip girl och the hills, the city. Och how i met your mother och scrubs!
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej
21. Bästa boken du läste år 2009?
New moon tror jag.
22. Största musikaliska upptäckten?
Jag började lyssna på håkan. Fattade inte riktigt hans musik förut men nu är det kärlek.
23. Något du önskade dig och fick?
Pengar
24. Något du önskade dig men inte fick? 
Nej det tror jag inte.
25. Årets bästa film?
Ingen aning. Men några som är  bra är ju såklart new moon och twilight.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Umgicks med familjen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hmmm...Att kanske sola mer? jag var så blek tycker jag
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jadu. Försöker följa mode tror jag. Men till en viss gräns. Men skinn, stickat, vita converse, mkt smycken och skjortor skulle jag vilja säga.
29. Vad fick dig att må bra?
Alla på nordvik, alla bra vänner hemma, familjen, musik och solen!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Men cafékillen är väl inte kändis?
31. Vem saknade du?
Anna och sophia måste jag säga.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Nordvikmänniskorna! <3

Kommentarer
Postat av: linnea

åå banankvällarna! det måste vi göra den här sommaren också :)

2010-01-14 @ 19:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0