En påse godis och Sherlock holmes

Var ju på bio ikväll. Trots att jag satt och var snuvig under praktiskt taget hela filmen. Men den var bra, tyckte jag och Elin. De andra utav min familj tyckte att den var mindre bra och en viss Sören somnade t.o.m! haha. Men om ni gillar liknande filmer som denna så borde ni gå på den. Läs mer om den på sf's hemsida eller nån annan stans. T.ex gå in på youtube och kolla trailern. Jag har inte lust att förklara! För nu ska jag utnyttja mina sista dataminuter och spela lite farmville!


Kommentarer
Postat av: Carro

var det bra? Jag menar är den värd att slösa pengar på?

2010-01-05 @ 20:29:14
URL: http://carolineemobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0