JAG ÄR KÄR I DEN FULASTE FLICKAN I VÄRLDEN


Kom tillbaka till Nordvik idag. Har haft några ganska dryga långa lektioner.
Odlingen var om jord. Alltså stenar och sand och lera osv. Haha grymt drygt. Allt löser sig med bajs föresten, det fick jag lära mig idag. På växt och djurliv skulle vi lösa några frågor om jordens evolution. Vad har det med växter och djur med att göra? Eller ja. Det tillhör ju. Men det finns väl andra saker man kan gå in på?

Nu har vi fått en ny fritidsledare också. Och hon är inte här. Så vi har inte tillgång till gymmet. Bajs också alltså! Jag som ville träna. Men får göra det imorgon istället. Vi ska kanske kolla på film lite senare iallafall. Eller det är jag som har bestämt det. Haha.
Men jag ska inte sitta vid datorn HELA kvällen iallafall. Så nu avslutar vi! tjaaaaaba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0