JAG HAR VARIT I ALLA STÄDER



Det är äntligen värme. Har hur mycket sommarkänslor som helst. Anledningen till att det blir sådan dålig uppdatering är för att det här är mitt bästa sommarlov i hela mitt liv.
Jag har aldrig en ledig stund till att sitta och blogga. Och om jag skulle göra det skulle jag istället missa en massa roligheter med kompisar. Förra veckan var jag t.ex. i Linneas stuga över en kväll/natt/förmiddag, tillsammans med Anders och Lisabet. Vi badade badtunna, spelade massor av kort och grillade. I onsdags jobbade jag för fullt och tjänade massa cash. I torsdags gick jag och såg Eclipse med Björn. Han tog bussen från Härnösand, sedan gick vi och åt på barista och sedan bio. Filmen var faktiskt den bästa i serien hittills enligt mig!  På fredagen var jag och åkte båt med Björn och Johan utanför Alnö. Efter det åkte jag till stan för att shoppa med Daniel och linnea. Vi fikade på Barista och satt och pratade en stund. På kvällen var jag med Edvin och några av hans kompisar. Igår var jag och grillade med Björn och Johan. Dessutom var jag barnvakt med Edvin för hans lillebror på dagen. Vi badade vid Sisjön. Det var grymt varmt i vattnet! Det finns ganska mycket mer att skriva om. Men jag känner att det kanske inte är helt intressant för alla att höra. Så jag ska istället försöka uppdatera lite oftare, fast inte nu i veckan då. Eftersom det är Gatufesten! Då kommer jag ju att ha fullt upp och aldrig hinna uppdatera. Så jag återkommer någon gång på söndag, kanske måndag. Puss, hej och leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0