TORSDAG DEN 11:DE MARS TJOGOHUNDRATIO

Shit va bra lovet har varit än så länge. Har haft massor att göra och massor av personer att träffa!
♥I måndags kom Edvin hit. Var med han nästan hela dagen. Vi gick ner och åt pizza nere i centrum och sedan hem till mig igen och kollade på film. Han åkte hem på kvällen, typ 10.
♥I tisdags var jag på stan med syster hela förmiddagen typ. Åkte både till Birsta och till stan. Hittade några fina fynd. Blir nog bild på detta senare. Vi gick bort till Barista och fikade lite senare, och då såg jag Anders genom fönsterruntan så jag smsade han att komma in en liten stund! Alltid lika roligt att träffa honom. Vi satt och pratade lite smått ett tag innan jag och syster skulle träffa Anna och Sophia och käka på Coffee house med dem. Efter middagen som bestod av sallad nere i den mysiga källaren, gick vi på bio och såg Alice i Underlandet. Den var bättre än jag trodde att den skulle vara faktiskt! Efter filmen gick vi på Barista igen, haha! Satt där ett tag, vi fyra. Sedan kom pappa och hämtade syster och mig. Vi sov hos han.
♥I onsdags, igår var jag hos farmor och farfar och firade min och farmors födelsedag. Hon fyllde år, jag firades i efterskott. Fick pengar och blommor. Very nice. Åt middag där och träffade stora släkten. Farbror Lars drog sina skämt som vanligt och alla skrattade som vanligt. Älskar min familj, hehe!
Torsdag, idag har jag varit på stan med Daniel och Jennifer. Men J var sen så jag och D gick själva ett tag. Vi åkte in till Birsta och jag shoppade ett par skor (som jag fick 50 kr rabatt på!!) Köpte dessutom 2 par tights och en vit spets tröja från hm. Vi åkte in till stan och fikade på Barista efter det. heheehhe. ÄLSKAR BARISTA. Efter det, runt 4 åkte jag hem till Edvin. Vi myste och pratade och åt tacos med hans pappa och bror. Åkte hem vid 8, var hemma vid 9 och nu sitter jag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0