THEY MIGHT SAY HI, AND I MIGHT SAY HEY.


En liten resumé av helgen:
Kom hem i torsdags. Åt på subway med Alex och Simon, Victor var också där. På kvällen åkte jag till Edvin och sov där. Upp tidigt dagen efter eftersom att Edvin inte hade ledigt som jag. Mohaha. Åkte till Birsta och shoppade med Alex och Simon. Fick hem en skjorta och en randig tröja, båda från gina tricot.

Åkte till stan runt halv 2 för att fika med Anders på Barista. Provade en sån där frapista med chokladsmak. HEEEEELT supergod. Det ska jag fortsätta med resten av sommarn. Ville egentligen ha en med mangosmak. Men dom var slut. Menmen. Choklad funkade de meee. Efter fikat gick vi till domsaga för att protestera mot att dom lägger ner det. Gick inge bra de....Sen skulle Edvin klippa sig så jag gick med John hem till Olle och hämtade han. Sen gick vi och letade efter Edvin. Han var på sax o kam. John sa att hans tegelstens mobil skulle klara att släpps ner från en våning till rulltrappan nedanför. Hahha. Vi provade. Det funkade.

Efter det gick vi bort till en thai-hämta mat ställe. Gick hem och åt det hos John, sen gick vi till Sidsjön och badade. Det var rätt så varmt. Tog några dopp och sådär. Efter det gick vi till Olle och kollade på en film. Som jag somnade till. Haha jag är grymt social när jag kollar film sådär :)

Igår på lördagen var jag med Edvin och sedan också med John och Olle. Vi gick på stan ett tag till typ 5. Sen åkte jag till min mormor och åt pizza hos henne och snackade. Hon har skaffat en platt-tv. Min mormor är coOl. På kvällen satt jag vid datorn (borde ha bloggat då. Men jag är lat ^^)

Idag har Elin haft konfirmation. Så då var jag på det vid 11 tiden imorse. Sen åkte vi hem och åt smörgåstårta med släkten. Efter det åkte vi hem till kusinerna eftersom min näst yngsta kusin John fyller 20 today. Då blev det mer smörgåstårta. Hehe. Åt ingen middag när jag kom hem, utan jag fixade till lite i trädgården istället. Nästa helg ska jag och mamma åka iväg och köpa massa växter. Kan visa resultatet i bilder när det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0