19.01




Har blivit förkyld. Hade tänkt att träna på gymmet idag. Bara en liten stund liksom. Men nej.
Emma som aldrig blir hängig och får ont i huvudet har nu fått det. Snorig, nysig, ont i huvudet och allmänt förkyld! Ska gå och lägga mig tidigt ikväll tror jag. Det har ju inte precis blivit tidiga kvällar här på skolan. Runt 1 varje kväll. Vakna vid 7 - halv 8 varje morgon. Det blir....hmmm... 6 - 6 ½ timmar sömn. Inte bra om man börjar bli sjuk. Men imorgon vill jag verkligen vara frisk. Ska hem då. Ta sprutor på vårdcentralen sedan sticka till birsta en stund och shoppa. Efter det ska jag nog antingen in till barista eller till älskling. Får se om jag hittar en fikakompis först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0