PLANER INFÖR SOMMAREN



Det finns så mycket jag skulle vilja göra i sommar. Peace and love, gatufesten, åsele, yran, liseberg, way out west, åka till västkusten, jobba och ha massor av mysiga grillfester på stränder tillsammans med världens bästa vänner. Ska försöka jobba minst 4 veckor, försöka ta körkort under sommaren. Dock är det ingen panik med körkortet, jag vill helst ha en relativt slapp sommar med inget att tänka på. Några saker är säker iallafall, och det är att jag SKA se Håkan Hellström minst en gång till under 2011. Jag ska gå på minst 2 festivaler och jag ska minnas sommaren 2011 som den bästa hittills i mitt liv!

HH- kan du möta mig på bänken där vi delade den första folkölen? Sommarkänslor, javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0