TANKAR

Jag har tänkt över en sak i några dagar nu. Att jag är nog den personen på min skola och elevboende som oftast försöker fixa ihop massa saker. Liksom att få folk att släppa datorn inne på sitt rum och träffas. Det beror på att när jag gick i 8-9an var jag mycket med mig själv. Trivdes med att bara sitta hemma själv och orkade nästan inte hitta på nåt med kompisar. Ibland dissade jag kompisar för att jag ville vara själv och kolla film eller sitta vid datorn. Kunde t.o.m. ljuga för att slippa vara social. Idag är det helt och hållet tvärtom! Men nu som sagt, jag tänkt över detta. Måste det alltid vara jag som ska planera? Nej, nu börjar jag bli less och mätt på det. Så därför ska jag ta en vecka till mig själv och bara skita i andra. Ska träna, kolla film och nörda dator hela veckan fram till påsk, sen ska jag göra stora staden Sundsvall under hela lovet. (Om det är nån som faktiskt vill hitta på nåt, för omväxlingens skull, så hittar ni mig på mitt rum fram till torsdag)

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner igen mig!!

2011-04-18 @ 20:41:38
URL: http://felindas.blogg.se/
Postat av: helena

fin blogg :)

2011-04-19 @ 10:20:04
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0