21:16

Förlåååt för att jag inte bloggat på år och dar. Men det har varit så skönt. Har inte haft lust. Men nu ska jag berätta om min underbara helg som har varit.

Åkte upp till Unni på Härnö i onsdags. Käkade på stan och kollade kärleksfilm på kvällen. Dagen efter, torsdag alltså. Då gick vi en långpromenad på en mil. Sen gick vi till ica och handlade mat för en mysmiddag. Trerätters slog vi till me! Grillat kött med ungsbakad potatis och två sorters sallad. Ost, kex och vindruvor efter det och till slut paj med vaniljsås. Kollade på film även den kvällen. I fredags drog vi till Sundsvall och gick på krogen. Träffade nytt folk och hade allmänt roligt bah. I lördags åkte Unni hem och jag var död hemma hos Pappas Kerstin. Kollade film på kvällen och tjockade chips. I söndags var jag fortfarande död. Idag har jag haft praktik på blomsterlandet. Flyttat kaktusar (aajj) och skyfflat bort massa jävla vatten hela dagen. Nu på kvällen har jag och syrran gymmet. Good life alltså!
Vill ni ha mer info om mig och min helg, lägg en kommentar :)))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0