En liten lista

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina höga jeansshorts, min vita transparenta skjorta och starbuckströjan.
Byter gärna garderob med: HannaLinda och Fanny
Trivs bäst i: koftor, tights och snygga skor.
Bästa stiltipset: Materialet och detaljer gör stor skillnad. Satsa på skinn, transparent, dragkedjor, djurprint, fjädrar, spets. You name it
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, vitt
I höst kommer jag gå klädd i: Stickat, skinnjacka, tights, converse eller boots, tjock och mysig halsduk
Men absolut inte i: Mjukisbyxor, haremsbyxor
Jag doftar just nu: Växtsaft och lite svett. Haha (har jobbat hela dagen)
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Jeffrey Campbell skor eller nån fin väska
Höstens köp: Hmmm..Klurigt. Skulle nog satsa på en ny jacka.
Höstens behåll: partyklänningarna.
Höstens släng: Slänger inte, men kanske syr om något :)
En ideal höstoutfit: Stickat, skinnjacka, tights, converse eller boots, tjock och mysig halsduk


Favoritbloggarna!

Kommentarer
Postat av: Jessica h

tjejen från imfancy är grym! :)

2011-08-17 @ 23:06:19
URL: http://xomarcheline.blogg.se/
Postat av: Jessica h

förresten, en liten fråga: Hur får man sina kategorier under headern sådär som du har? :) Skulle du kunna tänka dig att skicka koden eller berätta hru man gör? Vore underbart gulligt! Kram

2011-08-17 @ 23:08:10
URL: http://xomarcheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0