Januari, februari, mars och april 2010 resumé

Kan ju vara trevligt med en liten sammanfattning över saker jag hunnit med 2010! :)
Januari:
Skaffade bloggen samtidigt som min gamla blogg från 2007 levde kvar. (nån gång i somras tog jag bort den) Fixade mycket med bloggdesignen. Firade nyår med Linnea och Lisabet och det var riktigt trevligt. Saknar dom brudarna! Gick i skola och pluggade som ett djur. På kvällarna bastade vi, gymmade, hade snöbollskrig och pluggade. Unni flyttade till skolan och blev min granne, så då hade vi ännu mer kul på kvällarna. På helgerna shoppade jag och fikade. Gick på resturang med Andrea och Lisabet en kväll som slutade med bio! Eva började som fritidsledare på skolan denna månad!
 

Februari:
Tränade mycket på gymmet och var med vänner på kvällarna på skolan. Fick reda på att vi skulle åka till Thailand i oktober och var överlycklig. Fick även reda på att starbucks skulle komma till sverige och var väldigt nördig i det så jag bloggade om det. Åkte till fjällen med familjen och åkte massor med slalom. Busade på skolan och fick en mopp i ansiktet av jocke öberg. Började bry mig om mitt slitna hår och köpte in en massa hårprodukter.

Mars: Började månaden med att fylla år 5 mars. Dagen efter blev Edvin och mitt förhållande officiellt och vi firar därför ett år 6 mars 2011. Längtade mycket till vår och sommaren iallafall. Fick ett fint kort av kompisarna på skolan när jag fyllde år oxå :') och godis, och tejp! Gjorde en rolig video med Linnea längst bak i bussen ;) Gick på coffee house med Anna och Sophia med syster och kollade på bio med dem senare.

April: Började månaden med påsklov. Drömde om oversize t-shirts och converse i slapp stil. Började tänka på vad jag åt och gjorde ett schema över träning och kost, vilket jag höll några veckor. Fikade med Anna och Elin på barista en dag. Var mycket med Edvin och blev mer och mer kär. Pappa och Kerstin kom förbi till skolan en dag. De kollade på de nya lammen osv. Mamma kom och hälsade på en dag oxå och gjorde samma sak. Peppade inför klassresan till holland!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0