DAG 15 - MINA DRÖMMAR

Ska ta tag i min 30-dagars lista igen! Har bara 15 punkter kvar, hehe
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

SLU i Alnarp

Dag 15, Mina drömmar.
Mina drömmar kortsiktigt att ha ett förjävla bra sommarlov. Vill hinna med minst en festival, några krogenbesök, en tatuering och körkort! Långsiktigt vill jag ha ett bra sista år på gymnasiet och få bra betyg. Sen vill jag hitta sundsvalls mysigaste lägenhet och flytta in i den. Jobba på nåt mysigt café inne i stan eller i nån butik. Efter nåt år vill jag börja på SLU nere i Alnarp och gå ingenjör utbildning där med inriktning på trädgård. När jag är klar med det vill jag flytta hem till Sundsvall igen och jobba inom trädgård. Hellst design. Kanske t.o.m. starta eget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0