BOY I DIG YOUR STYLE

Gårdagen då. Hade släkten över på fika vid 3 tiden. Fick pengar och presentkort. Bra grejer de. Vid 6 tiden for jag och familjen till Biteline och åt. Drack cider och behövde inte visa legg. Hoho. Kan ha varit för att jag satt med vuxna. Vid 8 nån gång for jag till Johns lägenhet. Där var det massa folk som jag inte träffat på år och dar. Väldigt kul. Satt och pratade i en bastu typ halva tiden där. Haha.
Vid 11-12 gick vi ner på stan och gick på stadshuset. Kom in gratis! Det var 100 dagars för treorna och man skulle ha förköpta biljetter och sånt. Men vi kom in ändå. Gratis t.o.m. liksom. Hihi. Träffade Sophia och annat folk där och var där till 2 då dom stängde. Men det var världens kö till garderoben så vi kom inte ut förrän halv 3. Sen gick vi till kebab city där resten av lägenhetsfolket var. Gick hem runt halv 4, sov till 11 sen idag gick jag, John och Olle på stan. Åt donkenmat och solade. Very nice födelsedag måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: angelica

hur mår du idag? :)

2011-03-06 @ 16:58:31
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0