Hjälp mig välja!

Vill tatuera in en citat från en håkan hellström låttext på min kropp, beroende på hur lång texten blir vill jag att den ska sitta antingen vid handleden, revbenen eller ankeln. Kan inte bestämma mig så därför ber jag er om hjälp, vilken ska jag välja?
  • Det är så jag säger det
  • Sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig va med om det. Och be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde.
  • Bara så länge det finns stjärnor över oss och bara så länge våra hjärtan klarar av att slå.
  • Jag tror När vi går genom tiden Att allt det bästa Inte hänt än
  • Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
  • Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0