Det är kö från gatan upp till hallen

Åkte till solle igår ändå! Mamma sa att jag inte behövde skjutsa så jag drog vid 4. Åt pizza med Anna och Hanna innan vi drog på förfest och sedan till solles enda krog - Appelbergs. Rätt så mkt folk men det var folk i alla åldrar. Inte lika "filtrerat" som i här i stan så att säga. Men kul hade jag!

När jag kom hem till Sundsvall bakade jag bullar med mormor och Elin, sen drog jag hem och tvättade min jacka, duschade och så. Käkade middag och sen märkte jag att jag har fått väldigt många små utslag på magen/ryggen som kliar. Har fått allergi tabletter nu och hoppas på att det ska bli bättre. Annars blir det doktorn som gäller imorgon. Huua :( Hoppas jag bara är allergisk mot tvättmedel.

Kommentarer
Postat av: emma

Var med och tävla om ett valfritt smycke! :)

2011-10-09 @ 19:37:53
URL: http://vicckiss.devote.se
Postat av: Hanna Wilhelmina

sv. Tack! Hon är ju så fruktansvärt fin den där människan :)

2011-10-09 @ 22:39:50
URL: http://hannawilhelmina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0