Min hemska dag

Herregud vilken dag. Jag och syrran skulle in till stan och käka på biteline så vi tog bilen in. Jag körde såklart. Då kom det en katt och sprang på vägen, jag hann inte väja för den så jag körde på den och den låg där på vägen och kunde knappt röra sig. Jag ringde polisen och dom kom till platsen. Polisen ställde sig på sidan av vägen. Jag själv stod på ena filen med varningsblinkers på. Jag klev ur bilen för att prata med polisen, syrran satt kvar i bilen. Då kommer det en idiotjävel och kör på vår bil bakifrån så att hela sidan trycktes in och bakrutan krossades, dörrar blev klämda osv. Syrran gjorde inte illa sig men hamnade såklart i chock och blev jätte ledsen. Polisen såg allt som tur var och började snacka med han som körde på oss. Vår bil måste skrotas, Elin kanske får framtida nackskador, katten dog, bra dag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0