Helgen

Sjukt slapp men ändå härlig helg! Inte gått på krogen den här helgen heller. Har inte varit där på hur länge som helst känns det! Och nästa helg blir det inget heller för då ska jag till Härnösand med brudarna och käka gomiddag och bada badtunna. Mysigt värre :)

I fredags var vi på restaurang och käkade. Var riktigt gott. Men mådde så dåligt så när vi kom hem blev det sängen direkt. Igår var jag med min kille. Vi hade myskväll och pratade en massa, som det ska vara.
Var även på birsta igår med syrran och Nina. Hittade en till studentklänning så nu har jag två. Haha. Köpte löshår till studenten också. Sjukt nice, bild kommer så småning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0