Jag har tagit studenten!!

Har inte tagit några egna bilder från studenten och allt med det men vet att syrran och mamma tog en del så ska lägga in bilder när jag har fått dom. Kan säga att jag hade en underbar dag med min klass och andra kompisar och i kyrkan fick jag stripendium så det var riktigt kul. Gick ur gymnasiet med mitt mål att inte få några G och minst 20 MVG. Jag fick 13 VG och 22 MVG Är faktiskt ganska stolt över mig själv! :)

Och min mottagning hemma var helt perfekt. Hela släkten var samlad för första gången sen mamma och pappa skiljde sig när jag var 7. Plus att mina kompisar och min pojkvän var på plats. Vi åt jätte god mat och drack champagne. Fick massor av fina presenter. Exempelvis ett studentarmband, ett gammalt halsband från 1959 som farfar gav till farmor som nu jag har fått ärvt, ett par örhängen och en jättefin 5 armad ljusstake i nysilver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0