Min träning

God morgon! Nu har jag varit lat på bloggsidan. Har även varit lat på träningssidan. Vet inte riktigt vad som har hänt med mig men känner inte riktigt samma sug till gymmet längre. Det kan ju höra ihop med att jag tog en liten pause där och inte har kommit igång riktigt igen. Men jag har ju iallafall börjat cykla till skolan varje dag. Så jag cyklar ungefär 1,5 mil per dag och det tar ca 1 h och 40 min tur och retur. Så nu ska jag faktiskt göra om mitt träningsschema lite. Kanske inte är så kul att cykla både på gymmet och till skolan nästan varje dag.
 
Så nu ska jag istället göra såhär:
  • Måndag: Uppvärmning på crosstrainer ca 20 min. Mage/rygg övningar två set. Anpassar med reps och tyngd beroende på maskin och utveckling.
  • Tisdag: Springa på löpbandet 30 min (februari ut, öka sedan 5 min i veckan)
  • Onsdag: Uppvärmning på crosstrainer ca 20 min. Armar/axlar övningar två set. Anpassar med reps och tyngd beroende på maskin och utveckling.
  • Torsdag. Springa på löpbandet 30 min (februari ut, öka sedan 5 min i veckan)
  • Fredag: Uppvärmning på crosstrainer ca 20 min. lår/vader övningar två set. Anpassar med reps och tyngd beroende på maskin och utveckling.
  • Lördag:  Springa på löpbandet 30 min (februari ut, öka sedan 5 min i veckan)
  • Söndag: vilodag
 
Tumblr_me1xu5kal61rjplp2o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0