19:51

Hade en riktig slappdag igår. Satt bara hemma vid datorn och pluggade. Kände att jag behövde röra på mig så jag sa till Danny att vi borde ta en promenad eller något. Det slutade med att vi tog cyklarna till jägersro och gick runt på jägersro centrum ett tag. Köpte nagellacksborttagning och pads. Så på kvällen fixade jag mina naglar. Så skönt att få dom fräscha. 
 
 
Idag var vi båda hemma hela dagen igen. Kände för att gymma lite efter ett långt uppehåll. Så jag gjorde det! Sprang på löpbandet och körde på i mitt vanliga tempo. Det gick bra faktiskt, men det blev bra kämpigt på slutet. Skönt ändå att träna eftersom det var så länge sen sist. Nu ska jag komma igång igen på allvar!
 
Vi gick till city gross och handlade massa nyttig mat efter det. Köpte frivilligt broccoli för första gången i mitt liv! Köpte massa saker från grönsaksdisken faktiskt. Är ju medlem och får 12% rabatt på frukt/grönt. 
 
Lagade mat när vi kom hem. Pasta med bacon och soltorkade tomater samt en grön sallad. Kanske inte det nyttigaste med pasta men man kan ju inte plåga sig själv med alla regler om kost och träning!
 
Nu ska jag fortsätta se på farmen eftersom pausen är över. Hörs hej!
4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0