torsdag

Hade redovisning med projektarbetet och det blev godkänt. Så himla skönt att ha det avklarat. På kvällen ringde Renee och Petter och sa att de var i Malmö och ville att vi skulle dra ner till stan och träffas för att ta en öl. Danny och jag drog ner till stan på en gång. Vi satte oss på ett riktigt öl ställe och pratade och drack just det, öl. Vi började på något sätt prata om cosmopolitan och jag kände att jag ville ha en sån. Övertalade Danny att gå till baren och köpa en till mig, samtidigt som han beställde en guiness till sig själv. Han tyckte det var lite pinsamt och jobbigt när barpersonalen tittade lite konstigt på honom. Men han gjorde det för min skull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0