Ledig måndag

Efter en ledig helg med besök från Anne och även Johan är det härligt att vara ledig ytterligare en dag! I veckan har vi träffat Ger och Helma för att säga hejdå och lycka till i Österrike där dom nu bor. De har följt sin dröm att driva hotell i Alperna vilket dom nu gör! Riktigt häftigt och kul för deras skull, ska bli kul att hälsa på den dagen jag får möjlighet 😄. Anne som åkte med dom ner från Sundsvall stannade som sagt hos oss resten av veckan. I veckan har vi gjort en del skojjiga saker, som en dagstur till Helsingør, middag med hela gänget på meat, shopping på emporia och halloween fest hos mig och Danny! En riktigt kul vecka som ändå är skönt att den är över, för plånboken måste få vila lite 😂 om mindre än 2 veckor är det dags för London för mig och Danny och jag längtar så mycket 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0