1 september

Hej! Shit va länge sen jag skrev här 😅 hela sommaren har gått! Eller ja, nästan. Sen sist har jag hunnit haft en veckas semester i Sundsvall, jag har varit på Skånes djurpark med Renee, Petter och Danny, jag och Danny har varit i Skövde och hälsat på Johan samt att vi förra helgen var i Eindhoven och hälsade på Dannys farmor, mormor och morfar 😄. En fullspäckad sommar kan man säga. Varje ledig helg har vi åkt nånstans och hittat på något extra kul, så att man jobbar varranan helg har inte varit jobbigt alls 😊. Nästa sommar kommer jag ha 5 veckor semester (!!) Så då kommer vi hitta på massa skoj som vi redan har planerat 😊.

Idag har jag en ledig dag, vilket är skönt, för igår hade jag en riktigt hemsk matförgiftning! Spydde och sprang på toan hela morgonen/eftermiddagen. På kvällen mådde jag bättre men låg i soffan hela dagen och skakade och kunde inte äta 😫 Fick i mig 3 clementiner och ett glas blåbärssoppa på hela dagen. Gick ner nästan 2 kg, men det mesta var nog vätska för idag har jag huvudvärk. Jag är nästan aldrig sjuk, det här är första dagen jag är hemma från jobbet. Man uppskattar inte att man får vara frisk varje dag förrän man blir sjuk. Aja, när Danny kommer hem från jobbet ska vi på stan och fila. Har inte druckit kaffe på 2 dagar pga har inte tålt lukten?! Kaffe som luktar så underbart. Fan ta magsjuka alltså 😄😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0