Helgen

Det slutade med att jag städade hela fredagen, följt av tacomiddag delux med hemmagjord guacamole, massa tillbehör och aperol spritz! Efter middagen gick vi in till stan och såg nya starwars filmen som för övrigt var awesome! Mycket bättre än den förra, enligt mig. 


Igår jobbade jag till halv 4. Kom hem och duschade lääänge med skrubb, hårinpackning, silverschampoo och massa smörj, haha. Vi åt hemmagjord kebabsallad till middag innan vi åkte till Renee och Petter för att fira Renee som fyller 25 idag. Kom hem tidigt eftersom jag jobbade dagen efter, alltså idag. Nu har jag nyligen kommit hem från jobb+handlande, Danny står i köket och förbereder pizzan som vi ska bjuda Payam på ikväll. Lär bli en slapp söndag efter en ganska hektisk men kul helg 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0